090708 - O N S D A G




*******************************************************************************************************************************************************



Godmorgon !

Ja man har vart vaken ett tag nu, drygt 1,5 timme då jag vakna av tösen som vela ha mat..
Sen så har jag fipplat lite här hemma och så..

Idag blir vår prinsessa hela 2 veckor gammal..
Skit vad tiden bara springer iväg..

Ska packa skötväskan snart så den är klar..
Jag och Thindra ska ner på stan idag och köpa present till Thindras nya vän Oliver
:)
Så ska vi träffa Lisa, Jossan bebisar på stan med..
Idag blir det första gången Thindra träffar sina nya vänner Lina och Oliver
:)
Ska bli roligt att träffa Lisa och Jossan, nu när vi alla äntligen fått våra bebisar :)
Måste försöka komma ihåg kameran..
;P

Om vädret inte blir bättre så blir det nog Thindras första busstur idag med, som de ser ut..
Går nog kanon de med..

De är väl de som jag ska göra idag, som är inplanerat iallafall..
Återkommer nog med bilder från dagen senare med en uppdatering om jag inte glömmer kameran då
;P




Ha en bra dag !








Hjärtat som blir 2 veckor idag

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hoppas ni får trevligt.. man kanske kan haka på någon gång jag med? :) Vore trevlans...

Hoppas på o få se lite bilder sen, alltid kul med bilder! ;)



Puss o Krams

2009-07-08 @ 13:06:28
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: MammaTess

Va kul att höra :)

Jo de går jätte bra. Jag va rätt nervös första gången jag skulle va med henne själv :P haha.

Men allt känns kanon.



Visst går tiden fort ? :)

2009-07-08 @ 18:57:33
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0