090707 - T I S D A G




*******************************************************************************************************************************************************


Tjingeling !


Sitter här vid datan och nyss fixat till bloggen lite, byt header så lill snuttan också får vara med
:)

Snart får vi besök utav mina mostrar och ev. mormor tror jag..
Märks om hon är med dom
:P

Sen så ska vi träffa Michis..
Ska då ev.titta på julshowen som vi var med i sista året på gymnasiet..
Hoppas hon hittar de sladdar som behövs så vi kan titta på den och visa Mange
;P
Haha, vi hade ju värsta afrohåret då jag och Michis
:)

Idag har vi fått hem papper från skatteverket så idag har Thindra fått sitt hela personnr
:)

Imorgon är de sista dagen Mange är hemma med oss denna vecka..
Sen jobbar han 2 dagar innan helgen, men har sedan semester nästa vecka
:)

Idag så ska de även beställas framkallning på de kort vi knäppt de senaste 2 veckorna..
Nej ska vara social nu mot familjen min
:)

Hörs !



Kommentarer
Postat av: MammaTess

Fin header du fick till :)

Ja dom klänningarna är ju såå söta :) Går de bra för er där hemma =)

2009-07-07 @ 13:24:11
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Mamma Sandra ☆

Du har verkligen en jätte söt dotter :)

2009-07-07 @ 20:00:19
URL: http://saundraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0