090706 - M Å N D A G




*****************************************************************************************************************************************



Godkväll !


Kom nyss på att jag inte bloggat idag så de får bli en liten kortis uppdatering nu
:P

Dagen börja med att jag vakna av en jätte hungrig liten tös kl.5 imorse..
Men efter lite mat eller mycket mat, så somna vi om..
:)

Sen efter att vi gjort oss klar för dagen så bar det av till stan..
Blev en skön promenad ner till stan..
Handla lite saker som behövdes hem, Thindra fick en ny nappflaska från apoteket..
En rosa som inte tar in luft..
Hon verkar gilla den iallafall, har redan testat den
:)



Sen åkt vi med mamma "mormor" till Bomhus där jag gick på banken och Mange skulle knäppa kort till nya körkortet..
Åkte hem och tog en snabbfika med mamma innan hon skulle med Ossian till tandläkaren..

Innan maten kom Manges mamma förbi med ett par tosser i rosa till stumpan min..
Efter maten så kom Manges bror + familj förbi och hälsa på..

Nu ligger vi i sängen och bara myser och tittar på Lotta på Liseberg och strax blir det Beck film
:P
Så har våran dag sett ut !


Godnatt !






Snuttan innan promenad igår


Nybadad igår kväll


Myser i mammas famn i pyjamasen


Myser i sängen


Kommentarer
Postat av: Tess

Men gud va fin hon är!!

2009-07-06 @ 22:55:34
URL: http://theresear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0