090122 - T O R S D A G



Upp tidigt imårse, skola idag på förmiddagen..
Hade lektion mellan 8.30 - 12...
Åkte sedan hem och käka lite..
Sitter här nu och ska plugga lite.. Så det blir gjort..

Fick min födelsedagspresent av Michis idag :)
Ett jätte fint halsband, TACK igen :D

Det är tre ringer på kedjan och på varje ring står en text..
1:a ringen = Livets hemlighet: allt kommer att bli bra
2:a ringen = Välj kärlek
3:e ringen = Se, inse, det finns ingenting som du inte kan göra.

Var en mycket fin present tycker jag :)

Tänkte lägga upp på nya frillan, som jag skrev att jag skulle göra för någon dag sen..
Bättre sent än aldrig ;P

//emma




Ego bilder då ;P






Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint de blev gumman :)

2009-01-22 @ 16:04:58
URL: http://johannarydstrom.blogg.se/
Postat av: emma

tack stumpan :)

2009-01-22 @ 16:31:09
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0