090114 - O N S D A G kväll

Här är lillen :)
Det runda vita är huvudet, sen syns kroppen och handen...



Då var denna dag snart slut då...

Det gick bra på ultraljudet..
Man var bra nervös då barnmorskan hällde på gelet på magen..
Sekunden innan hon satt staven på magen så hoppas jag på att jag verkligen skulle se nåt i magen..
Har ju vart så nervös över detta att det inte ska finnas något där inne..
Men det fanns något där.. Lillen låg där :)

Vi får fortsätta kalla den lillen, man såg inte vad det var för kön..
Så det ska bli spännande när denna kommer ut :)
Annars var allt annat bra hon såg inge konstigheter..

Ska beställa lite saker nu från HM till mammas lilla älskling..
Gud va konstigt det var att kalla sig mamma, men de är bara att vänja sig :)

Hade fått BF090615 av barnmorskan innan ultraljudet men nu är det beräknat till den 20:e juni i stället..
Så det blir väl ett litet midsommar-barn :)

Tänker bjuda på en liten bild på lillen + det som ska köpas nu :)

//emma



Kläderna till lillen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte förstå att min lilla emma blir stor!

Stort grattis hjärtat!

Modig du!

Håller tummarna att allt går bra:)

Ta hand om dej/er!

Kärlek /Elli

2009-01-14 @ 17:22:06
Postat av: Stephanie

Åh vad mys med ultraljud... vill göra ett igen jag hihi! ;)

Har beställt nå startpaket jag med.. i blått jätte sött fast i från ellos med! :)

Det kommer förhoppningsvis i morgon tror jag! :)

Jo det var Hanna H som jag var ute o gick med.



Krams krams

2009-01-14 @ 21:46:53
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Ååååh så söt! :D

2009-01-17 @ 02:32:01
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0