090105 - M Å N D A G kväll




Dagen har redan börjat kännas bättre :)
Sitter nu vid datan och kikar runt lite..
Mest efter saker som jag ska köpa sen tills lillen kommer :)

Längtar som fasiken tills vi får börja inreda och så..
Har i allafall gått med i Nalle Puhs Babyklubb nyss..
Eftersom jag ska ha Nalle Puh som "tema" vid lillens "hörna" så tyckte jag att det passa perfekt att gå med i klubben..
Så man får Nalle Puh saker..
Gick med för en speciell sak, det var att man får en sängmobil i välkommspaket b.la..
Har letat efter en sådan på hela internet, visst finns det om man vill betala 500-600kr för en..
Men så mycke pengar vill jag inte lägga ut på en sängmobil..

Nä nu ska jag kika vidare och drömma mig bort att man ska inreda lite ;P
Thihi*

Godnatt...

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0