090227 - F R E D A G




God morgon, god morgon...

Ä N T L I G E N fredag och min prins och vovvar kommer hem ikväll..
Fasiken vad skönt.. Saknar dom alla...
:)

Har inte sovit så bra inatt..
Vaknar av att man är kissis och så.. H A T A !
Men vad gör man inte för lillen.. Den verkar i allafall Ä L S K A att ligga neråt mot kissblåsan..
;P

Idag blir det en tripp på stan med Camilla Wahlström..
Vi ska käka lunch och så, men det visste ni ju redan..
Eftersom jag skrev det igår kväll..
:P

Ska ta och köpa mig ett par nya skor idag eftersom min som jag använder ny har pajat rejält i sulan och så..
Så jag har hittat ett par fina på Din Sko, så det är bara att hålla tummarna att strl finns kvar
:)

Nä ska borsta tänderna nu och börja fixa mig..
Ha en bra dag !

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0