090225 - O N S D A G kväll




Då var kvällen här igen då..
Fasiken vad denna vecka går fort..
Men det är ju bra på ett sätt, snart kommer min älsklingen hem igen
:)
Bara 2 dagar kvar.. Jeej*

Nu på kvällskvisten så har jag haft besök av Camilla..
Mycket trevligt var det.. Titta på tven, snacka och käka lite macka och O´boy
:)

Är faktiskt stolt över mig att jag har hunnit umgåtts med lilte vänner denna vecka i allafall..
Morgondagen blir lugn på vänner fronten som det ser ut nu i allafall..
Ska bara iväg imorgon bitti då jag ska till sjukgymnasten..
Få se vad dom säger om min onda rygg..
Sen kommer mamma förbi på eftermiddagen då hon klippt sig..
:)
Så hon och Ossian blir här till åtta tiden ca, så man får nog sällskap vid middagen imorgon
:P

Nä nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon..
Ska även ringa min prins..

Natti natt !

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0