090223 - M Å N D A G kväll




Kvällen kommer med STORA steg :P
Hahaha...

Fick besök av Erika ett tag för en stund sen..
Mycket trevligt med lite sällskap då man är själv..

Förra veckan när jag var själv hade jag tänkt att jag skulle spendera min tid med att träffa vänner..
Men vart det så? Nej!
Så tänkte försöka göra ett nytt försök denna vecka
:)
Hoppas på att få träffa min söta Johanna i allafall..
Men det gör jag nod.. H O P P A S *

Det är inge roligt på tven ikväll heller..
Så vad ska man göra? Nada!

Ska väl lägga mig så fort jag ringt och sakt godnatt till min prins..
Imorgon händer det lite roliga saker i allafall..
Ska till barnmorskan - blir att lyssna på hjärtljudet som vanligt och även så ska vi börja mäta min mage
:)
Sen så ska jag ven iväg på jobbintervju så vi får se hur det går
:)
Hoppas på bra i allafall så man får in lite extra pengar
:P

Nä nu ska jag nog ta och titta efter lite saker på nätet som behövs till vår lilla guldklimp
:)

//emma

Kommentarer
Postat av: Johanna

det hoppas jag med :)

2009-02-23 @ 22:16:10
URL: http://johannarydstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0