090219 - T O R S D A G eftermiddag



Ja då var man hemma igen på hemmaplanen då..
Skönt, men det har vart skönt att vart ute bland människor idag..
Var först i skolan..
Sen blev det en tripp på stan med Hanna, kika runt lite och käka lunch..
Kl.2 hade jag möte på Swedbank..
Efter detta så träffa jag Hanna och Elli på stan, så det blev en fika med dom med innan hemfärd..
Trevlans vart det iaf
:)

Kom hem och hade
2 hundar som var överlyckliga när jag kom hem..
Min mor har vart här idag med vovvarna så dom har haft sällskap men glad blev dom..
Men de blir dom jämnt, men men..
Glad blev jag också när jag kom hem av dessa själ:

* Mamma hade städat åt mig, kände lukten av nytorkat golv när jag kom hem..
Hon hade t o m städat kylskåpet åt mig
:P

* Fick reda på att jag kunde byta apu tiden, så nu blir det
v.17-20 i stället, super skönt..

* Sedan hade jag även fått ett mail om att komma på jobb intervju
:) LYCKA :)
Inte världens bästa jobb, telefonförsäljare men de är ju någonting i allafall
:)

Så nu mår jag prima, men känner dock av ryggen, men är så glader nu att jag skiter i den
:P
Blir att få besök ikväll med av Mia
:)
Trevlans!

Vilken UNDERBAR dag jag haft idag
:)
Och imorgon kommer min prins hem, kan nog inte bli bättre just nu..
... eller jo, om jag vann pengar och att prinsen kom hem idag i stället
:D

//emma



Kommentarer
Postat av: Michaela

Roligt gumman att det har gått bra idag =) Och det kommer att gå super duper för dig på intervjun =)

2009-02-19 @ 19:24:19
URL: http://mickadenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0