090217 - T I S D A G


God morgon, god morgon :)

Det har i allafall vart morgon för mig ett tag nu, nu är de ju egentligen lunch tid
:P
Vakna vid 9 tiden imorse, men låg och drog mig till kl 10..
Riktigt skönt var det i allafall
:)

Har hunnit pratat med prinsen min också redan, blir väl att slå en signal innan han börja jobba..
Det hade i allafall gått bra för honom igår på nya jobbet..
Så det är ju bra
:)

Nä jag ska väl ta och dammsuga och troka golven här nu snart..
Hundarna grisar mer och mer hela tiden tycker jag..
Sen blir det väl ev. städning av sofforna.. Dax att "tvätta" av dom nu..

Efter 2 tiden så kommer mor min och lillebror Ossian på besök till kl 4..
Så då blir det lite fika med semlor kanske
:)

Aja ska sätta fart nu..
Hörs!

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0