090215 - S Ö N D A G kväll






Sitter och kolla på Beck - Gamen men älsklingen min..
Men just nu är det reklam och nyhterna..
Förstår inte varför man ska nyheter i en lång film
?!

Men som sakt, sitter och har det mysigt med älsklingen min...
Nästa mys vi har framför tven blir inte förns på fredag
:/
Imorgon så ska han börja jobba på min kusins jobb i 2 veckor och det betyder dock att han kommer sova borta i veckorna för att slippa pendla så himla långt, då jobbet ligger i Söderfors..
Men jag kommer sakna min prins nu..
USCH, vad jag hatar sånt här..
Och det är nu det värsta börjar.. Nu när jag vet att han ska åka snart..

Blir väl att man snyftar en tår eller två..
Tycker sånt här är jobbigt annars, vad ska det inte vara nu när jag har så mycket konstiga hormoner i kroppen
?!
Men han kommer ju hem på fredag som sakt, så jag klarar mig är väl jobbigt första natten då det är dax att sova..
Vi har ju klarat detta i höstast och då kom han ju inte hem på helgerna och det gick ju
:)

Nä nu ska jag ta och "springa" till vardagsrummet och krypa ner vid hans sida igen
:)

Natti natt

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0