090214 - Jag älskar dig




Du är anledningen
Till att jag står kvar
Du är meningen i mitt liv
Den enda meningen jag har
Du är mitt syfte
Utan dig står allt stilla
Du är min själ
Du fyller mig med känslor
Du är mitt samvete
Du får mig att tänka rätt
Du är mitt hjärta
Och det är för dig det slår                
                          
  


Du får mitt hjärta att vilja slå,
för du är allt jag tänker på.
Bilden på dig är allt jag har
när du inte är kvar hos mig.
Den vackra bilden på dig
får mig att inse
hur mycket jag saknar dig.
Tänker på dig varje dag,
varje minut och stund.
Förstår du hur jag längtar efter dig
sekund efter sekund.
All min kärlek
skall jag giva dig,
stanna kvar och finnas
bara för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0