090212 - T O R S D A G




Trökdag
idag då, ja i allafall på förmiddagen..

Ska ha tvättstugan nu kl. 11..
Har VÄRLDENS största berg av tvätt..
Vi har nog inte tvättat ja, jag vet inte när :P

Medans tvätten tvättas så är de dax att dammsuga av lite i lägenheten igen då..
Så det får bli lite städning där i mellan..
Då är det gjort i allafall :)

Sen blir det att ta bussen som går kl. 13 och åka till Strömsbro och hämta lillebror som slutar kl.13.50..
Ska vara barnvakt åt han, mor är borta på begravning så han ska vara här till kl.16 ca..

Sen så får jag nog min Utvecklingsstörning/funktionshinder bok, så det blir i sånnafall att göra läxan när jag kommer hem från Strömsbro..
Passar perfekt eftersom Ossian ska sitta vid datan HELA tiden :P

Nä nu ska jag sätta fart att klä på mig och sortera tvätten..
Ha en bra dag!

//emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0