090209 - M Å N D A G




Ska strax bege mig till affären med vovvarna..
Lite saker som behövs köpas till frukosten och fikat vid halv 1 tiden, då min mor kommer..
Ska ge min prins frukost på sängen idag tänkte jag :)

Sen blir det väl att dammsuga lite..
Fattar inte vad 2 hundar kan skita ner så himla mycket på golven..
Man måste ju dammsuga MINST en gång om dagen..
Så man ska ju vara glad om man har lust med de :P

Ska även skicka in sista skoluppgiften som är klar nu..
Så i veckan kankse man har tur och får pengar från Csn :)

Sedan i eftermiddag blir det nog att åka med mor min och köpa vagnen jag lag ut här på bloggen igår.. :)
Man måste ju ha en vagn och denna var inte så farlig i pris, fast det var en Emmaljunga..
förhoppningsviss så är man en vagn rikare ikväll då :)

//emma



IGEN ;P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0