090207 - L Ö R D A G





Hade kalas igår för släkten..
Gick som planerat.. Vart dock lite väl mycket fika och mat kvar..
Men maten är slut nu :P

Har vart på leklandet idag med min B Ä S T A svägerska Maria och sötungen Anton..
Anna (Marias kompis) var också även med där..
Var roligt och trevlans :)

Sedan så åkte jag hem efter att vart hemma hos Maria ett tag..
Lyssna lite på musik och spelat lite på datan..
Har nog kommit på en sak idag, jag sjunger kankse inte så bra endå..
Satt här och sjöng i min ensamhet och vad händer?
Jo lillen i magen börja röra sig och spratla runt..
Denne gillar nog kankse inte mammas sångstämma ;P
Hahaha..

Nu på kvällen så har vi haft besök av Stephanie och Fredrik..
Var mycket trevligt med sällskap.. :)
Fika lite tårta och så..
Kolla på Melodifestivalen och Wallander..

Men om vi går tillbaks till Melodifestivalen..
Va fasiken tänker svenska folket på då, då de röstar vidare Caroline af Ugglas?
Låten sög ju och bara att lyssna på henne och kolla på henne suger också..
Aja.. Bara hon inte vinner hela slanten sedan då..
Hon är ju dock bara vidare till sista chansen nu, men hon kan ju lika gärna hamna i slut finalen också..

Nä nu ska jag hoppa i säng och sova men min prins :)

Natti natt

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0