091228 - M Å N D A G

***********************************************************************************************

Förlåt..

För att det inte kom något inlägg igår..
Tiden bara sprang iväg så de blev bara inte att jag hann sitta vid datan..

Igår var vi på dop här i Skutskär..
Johan och Mia döpte sin son Linus..
Var ett mycket fint dop och duktiga Anna sjöng även på deras dop..
Kan inte förstå att en sån liten människa kan ha en sån stor och stark röst..



Sen på eftermiddagen efter att vi hade ätit middag så åkte Mange till garaget med Fredrik Hedman, så då fick jag och Thindra besök av Alexander och Stephanie..



Idag har jag inte gjort så mycket..
* Rensat Thindras garderob
* Plockat med tvätten
* Skottat
* Hämtat ved
* Myst en massa med Thindra ♥
* Bakat lite pepparkakor



Just ja, jag skrev ju i lördags att Thindra var så grinig av sig..
Igår fick vi reda på varför..
En tand har spräckt igenom, så första tanden är framme nu :)
STORA TJEJEN VÅRAN
Så nu väntar vi bara på att den ska växa upp ordentlig !




Nej nu ska jag krypa till kojs, så jag orkar med morgondagen..
Natti natt !


Kommentarer
Postat av: Tess ♡

Va kul med en liten tand :)

2009-12-29 @ 14:46:43
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh stora tjejen som fått sin första tand <3

2009-12-30 @ 10:30:14
URL: http://jennyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0