091215 - T I S D A G

***********************************************************************************************

Godmorgon !

Sitter här med en kopp thé och en smörgås..
Thindra sover (tror jag) , hon har blivit tyst från rummet sitt iallafall ;P

Idag ska vi bara ta det skapligt lugnt..
Pyssla lite här hemma och så..
Gå ut i snön med hundarna :)
Skotta :/ Haha !

Nu på morgonen så har jag och Thindrus lekt lite på hennes rum..





Sen så gick vi ner kl. 7.15 och kikade på julkalendern..



Igår så fick Camilla och Thomas ÄNTLIGEN sin lilla tös..
Hon var 50 cm lång och vägde 3322 gram..
Camilla var snabbare än mig, värkarna hade börjat vid 4 igår morse och 11.52 var det klart..
Längtar tillbaks till den stunden då Thindra kom till oss

Senare ikväll så kommer min moster och kusin hit och hälsar på..
Thindras farmor skulle även komma förbi om hon piggnat på sig och skulle jobba idag..

Nej nu ska jag kika datan en snabbis och pyssla lite här hemma medans madammen sover !
En sak först, blev så GLAD igår då jag kom i 2 par jeans och märkte att jag kunde ha min vinterjacka :D Testade jackan för 1-1,5 månads sen och då fick jag inte igen den vid magen, men nu så :D


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Så fint rum Thindra har :) Jag ska tjata lite på min sambo om att vi ska börja rusta Novas rum nu i julledigheten :)

2009-12-17 @ 11:57:28
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0