091211 - F R E D A G

***********************************************************************************************

ÄNTLIGEN..

..så är dagen här den jag har väntat på länge

Idag ska vi till banken och göra det sista och få nycklarna till vårt hus :)
Sen så börjar flytten !
Idag blir det kartongerna och sånt, så det är bara möbler kvar tills imorgon :)
Min kära bror ska hjälpa oss, snällt av han
Imorgon så skulle även Manges bror hjälpa till tror jag..
inatt är det sista natten här i lägenheten..

Thindra min prinsessa ska sova borta för första gången ihelgen..
Hon åker hem till mormor sin idag och så ses vi igen på söndag..
Hur ska detta gå ? !
Det kommer gå bra men kommer sakna min prinsessa OTROLIGT mycket

Just nu sover hon efter morgonens bus här hemma..
Hon kissa i vår säng, fast på MIN sida ;P
Gör inget, hade sådan tur att jag fick tvättid nu kl.9..
Så idag innan banken blir det att tvätta och plocka med de sista här hemma..
Ska sätta fart nu !

Ha en bra dag, kommer uppdatering imorgon kväll eller söndag :)


Kommentarer
Postat av: Sussie

Vad kul att äntligen få nycklarna. Det är då man fattar att det är på riktigt. :)



Kram

2009-12-11 @ 09:31:46
Postat av: Jenny

Hoppas det går bra med flytten nu :) Och du ska se att Thindra kommer ha det kanon :) Kram

2009-12-11 @ 10:37:27
URL: http://jennyka.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Ha en trevlig flyttdag :) hihi

Jag håller också på Erik :)

2009-12-11 @ 15:27:55
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0