091210 - T O R S D A G

***********************************************************************************************

Godmorgon..

Thindra har somnat om igen nu så då passar jag på och sitta här :)
Borde greja här hemma men lite väl tidigt än för min smak att göra något ;P
Tar igen de sen !

Imorgon smäller det, imorgon får vi nyckeln till huset

Måste bjuda på bild från igår då Thindra bada..
Tösen älskar att bada



Idag så ska vi på föräldragruppen på BVC kl.10.30..
Efter det så ska jag och Thindra gå hem till Carolina och träffa lille Samuel
Gisses vad Thindra kommer kännas stor då jämför med en liten bebis som inte är ens 1 månad..
Jag har sett bilder på han, bra söt är han iallafall :)

Sen efter besöket så ska vi hem och laga mat till pappa..
Sen ikväll är det tvättstugan..
Så dagen är fullbokad..




Hon är så duktig på att sitta nu, blir bättre och bättre för varje dag ♥

Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Nova älskar också att bada :) Nästan så att jag måste ha regnkläder på mig för hon plaskar så mycket och blöter ner hela badrummet :p

Sv: Tack vad du är snäll :) hihi!

2009-12-10 @ 10:07:45
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Tack :)

2009-12-10 @ 22:20:03
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: Tant Michis

Jo tack ibland blir jag riktigt sugen på att bli brunett igen, men det får vi ta nästa år, för nästa vecka blir jag blondrae :P



Måste ju bara tillägga att lille Thjindrusen ärotroligt duktig nu :) Växer ju som ogräs! lYCKA TILL IDAG MED FLYTTEN GUMMAN :)

2009-12-11 @ 06:54:29
URL: http://mickadenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0