091209 - O N S D A G

***********************************************************************************************

Godmorgon..

Här är vi vakna och klara för dagen !

Idag ska vi få besök av min moster Yvonne nu på förmiddagen..

Senare i eftermiddag så ska jag och Thindra gå på Öppnis med Jenny och Edwin :)
Kommer bli trevligt känner jag :)
Försöka komma ihåg kameran !

Sen när Mange kommer hem om inte innan så MÅSTE jag börja städa dessa element som finns överallt..
Är ju bara 2 dagar kvar tills vi är husägare :)
Känns hur underbart som helst, men hur overkligt som helst..
Bara tanken att man äntligen har fått ett hus man vill ha..
Men man vänjer väl sig :)

Nej nu ska jag sätta på kaffet så de är klart när moster kommer..
Hon skulle komma vid halv 10-10..









Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Niclas

Tummen upp på Thindra =D

2009-12-09 @ 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0