091205 - L Ö R D A G

***********************************************************************************************

Godkväll..

Sitter här och kikar runt lite..
Börjar bli lite trött men ska försöka hålla mig vaken en liten stund till iallafall :P

Idag så har vi vart på Gimlins och valt ut 4 st kort..
Det gick bra och välja ut, jag och Mange var överrensa :)

Sen blev de en tripp till Martin, Maria och Anton..
Åkte dit för att träffa Crille, Åsa och barnen..
Det är Hasses son + familj men de bor i London så dom ibland..
Sist vi sågs var förra julafton..
Trevligt att träffa dom igen..
Fick en hel kasse kläder av dom till Thindra som Matilda hade haft..
Sånt blir man glad för :)

Sen så har vi bara vart hemma..
Städat lite i denna röra som vi har här hemma, men ser väl lite bättre ut iallafall ;P

Thindra sover sen ett tag tillbaks och Mange kikar på tven..
Tror jag ska försöka se en film som börjar nu halv 10, men somnar väl säkert !

Imorgon tror jag vi ska ta en tripp hem till mammi
Hon vet inte detta än, men ska väl berätta de då jag ringer sen och säger godnatt..
Tänk endå, man är 22 år och har eget barn men jag MÅSTE och då menar jag verkligen MÅSTE ringa och säga godnatt åt min mamma varje kväll, annars är det svårt att sova :)
Men har man en sådan UNDERBAR mamma som jag så är det svårt att låta bli att släppa taget om henne ♥

Nu ska jag ta och ringa min mamma innan filmen börjar..
Natti natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0