091203 - T O R S D A G

***********************************************************************************************

Godmorgon..

.. Thindra har nyss vaknat och jag är faktiskt klar och redo för dagen !

Vakna strax efter 5 imorse då Thindra vakna och var hungrig..
Hon åt då mat och fick rena kläder på sig..

Om en liten stund så kommer mamma och Micke hit..
Det ska vara här nu på förmiddagen, äta lite frukost och så :)

Sen vid lunch så kommer Anna och Elias hit och hämtar upp mig och Thindra då vi ska åka till min moster jobb i älvkarleby.. Dom ska ha lite julmys på jobbet där idag så Anna ska sjunga för de gamla som bor där och jag och Thindra är bara med som stöd :)
Därav Thindras outfit idag :)




Sen när vi kommer hem blir det att fortsätta packa lite..
Mange ska på hockey ikväll med jobbet jag och Thindra blir själva ikväll..

Ja så ser våran dag ut, hoppas eran blir bra med :)


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Hihi, så sött!! :)

Sv: Det är hemskt med sprutan tycker jag! Jaha okej.. Knepigt. Men det är bra att de vill träffas ofta och hålla koll! Man har ju inte så bra koll själv när det är första barnet..



Hoppas ni får en mysig dag i älvkarleby :)

2009-12-03 @ 10:51:47
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: ullis

sådär, nu går det att kolla :)

2009-12-03 @ 19:32:00
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0