091202 - O N S D A G

***********************************************************************************************

Godmorgon..

.. Här har vi nästan nyss vaknat till liv :P

Sov till halv 10 idag med, vilka sömntuttor jag och Thindra blivit !

Nu sitter hon här brevid på golvet i babysittern och lekar och pratar :)



Senare idag så ska vi till BVC och mäta,väga och ta 5 månaders sprutan..
Få se hur det går denna gång då..
Det går säkert bra, hon är duktig vår underbara dotter :)
Jag och Mange brukar gissa hennes vikt innan och sen se vem som ligger närmst..
Idag gissar jag 7300 och Mange 7400, så få se vem som är mest rätt :)

Innan vi går till BVC hoppas jag de blir lite varmare ute så jag kan torka av fönsterna i vardagsrummet, då dom är dom sista fönstren kvar som behövs tvättas..

Annars ser dagen ut som vanligt här..
Små plocka lite och packa :P



Nu ska vi sätta fart här och äta lite gröt båda 2 :)
Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Vilken söt liten tomteflicka du hade på headern :) Hur gick det på bvc? :)

Sv: Ja, jag kikade där men det fanns inte :(

2009-12-02 @ 21:27:22
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0