090821 - F R E D A G




*************************************************************************************************************************************



Godkväll !


Sorry för dålig uppdatering idag..
Men har inte alls haft nå lust att skriva på bloggen..
Varför vet jag inte
:P
Men kastar in ett inlägg nu innan jag bäddar ner mig för att vara snäll
:)

Vart hemma idag, blivit lite bättre med min förskyldning
:)
Mamma kom hit imorse, sen så har vi åkt en snabbis till Skutskär för att träffa mormor + moster Rosa..

Thindrisen och jag gick till affären en sväng och träffa upp Mange där då han slutat så vi gjorde sällskap hem
:)
Sen har Thindrisen badat ikväll med..

Så har typ vår dag sett ut
:P
Få se vad som händer imorgon, Mange kankse ska på rally..
Och jag ska ev. vara hundvakt åt mammas ena hund..

Natti natt !



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jaha okej! :) Men då kanske bara jag kommer då? Om det är lugnt. Fredrik pallar nog inte med käring snack hehe! ;)

Vad kul, vart är det rally då? :)



Puss Kram

2009-08-21 @ 22:57:10
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Elin

Det går så fort ju =)

Det är bra med Oscar, är väl inte på det bästa humöret för tillfället. har/håller på få fler tänder nu.. Men de varar inte så länge =D



Hoppas ni hittar erat drömhus snart =)

Ha det bäst!

2009-08-22 @ 09:52:50
URL: http://lifelin.blogg.se/
Postat av: carro

var med i strejken om att sommaren inte är slut än:)

2009-08-22 @ 09:56:24
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0