090820 - T O R S D A G




*************************************************************************************************************************************


Tjingeling !


Då har jag och Thindrisen nyss kommit hem..
Har vart på sjukhuset nu på morgonen.. Och det var inte jag denna gång som skulle dit, utan jag hade lovat Lisa att följa henne och passa lilla Lina medans hon var inne på undersökning..
Och allt gick bra, flickorna var så snälla med mig
:)

Om en timme ca så komma mamma "mormor" hit och hälsar på och fikar
;P
Sen senare så ska vi åka på husvisning och ev. en lägenhetsvisning..
Så man längtar tills eftermiddagen
:)

Hann ju städa imorse så nu har man det klar och kan bara sitta här ett tag och mysa medans Thindrisen ligger och sover.. Skönt, skönt !

Ha en bra dag, återkommer senare
:)






Thindrisen idag











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0