090820 - T O R S D A G kväll




*************************************************************************************************************************************


Godkväll !


Då var vi hemma igen då..
Husvisningen gick bra.. Mycket fint hus.. Lite jobb som behövs göras..
Men de är de väl på de flesta husen..
Men man måste ju kika runt lite innan man bestämmer sig..
För förhoppningsvis så ska man bo i huset nästan hela livet..

Innan vi åkte så kom Anna och Elias på besök också..
Det var trevlig, var ett tag sen vi sågs..
Och lilla Elias (som inte är så liten längre) fick hålla i Thindra för första gången..

Och det gilla han
:)



Imorgon är det äntligen fredag..
Gör inte mig så mycket igentligen eftersom jag är hemma om dagarna, men nu får jag och Thindra ha pappa hemma snart i 2 dagar
:)

Nej nu ska jag kika vidare och titta på tven snart..

Natti natt !




Kommentarer
Postat av: TESS ♥

Åh tack så mkt =))

2009-08-21 @ 11:40:02
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0