090819 - O N S D A G





*************************************************************************************************************************************


Sitter och väntar på att mamma ska komma hit och hämta mig..
Dax för akuten igen..
:(
Orkar fan inte med de här snart, nu får dom ta och hitta felet..
Orkar inte ha så ont.. Känns lite bättre nu när man sitter vid datan och inte tänker på smärtan så mycket..
Men inatt trodde jag att jag nästan skulle dö..
USCHA !
Hör av mig igen då jag är hemma igen..

Önska mig lycka till !
 




Kommentarer
Postat av: GUNILLA

Lycka till' Hoppas att dom hittar felet tänker på dig och håller tummarna.kram gunilla

2009-08-19 @ 08:39:03
Postat av: Pappa

Hejsan hjärtat...

Hoppas att dom hittar felet, jag vet hur det känns...

Jag ringer ikväll och hör hur det gick!



Puss/Pappa

2009-08-19 @ 08:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0