090819 - O N S D A G eftermiddag




*************************************************************************************************************************************


Tjinge
ling !


Kom hem från akuten vid 11 tiden i förmiddags..
Skönt att de gick fort där idag, men de var nog bara för att jag hade med mig mamma..
Så att jag hade någon att prata med under tiden, man vänta på provsvar och så..
Allt såg bra ut som vanligt.. Enda är att mitt järnvärde fortfarande är lite lågt..

Men dom ska skicka en remiss från akuten så att jag får komma på en undersökning halsen/magen..
Så de blir att svälja den hemska slangen med kameran
:(
USCHA !
Vill verkligen inte, men vill inte få såhär ont heller, så man har väl inge val tyvärr..

Vår data är fixad nu..
ÄNTLIGEN !
Tackvare min kära bror Niclas som vart så snäll och fixat den..
Så nu går det så fort med allt.. Mammas data som vi hade lånat var ju super seg..
Haha !

Nej nu ska jag ta och vila lite.. Forfarande trött fast man sovit en timme..
Ha de bra !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0