090813 - T O R S D A G




*******************************************************************************************************************************************************


God
morgon !

Ska strax sätta fart här och dammsuga och göra mig och Thindrisen klar för dagen..
Den lilla skitungen ligger i min säng och sover för fullt, men vaknar väl snart tror jag väl 
:)
Idag händer det mycket saker, eller jag ska träffa många..
Detta händer idag för mjig och Thindrisen:

* Ska till affären med Michis
* Färga mitt hår + Michis hår
* Hanna kommer och fikar med mig, Thindra och Michis.. Få se om ev. Johanna dyker upp
* Ner på stan tillkl.16 och möta svägerskan Maria,för inhandling av present till Manges farbror som fyller imorgon
* Hem igen och få besök av mamma + familj


bilder kommer senare..
Nu har min fröken vaknat med
:)

Hörs !




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jo har funderat om man ska ta o kika in det där med det där på lördag jag med! :)



Men det tycker jag att vi kan... får se om Mange kanske behöver lite hjälp i garaget då, Fredrik är nog inte sen att haka på o hjälpa bara det gäller bilar haha! ;)



Skönt för er att kunna åka bil igen! ;)



Puss krams

2009-08-13 @ 10:33:07
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0