090811 - T I S D A G




*******************************************************************************************************************************************************


Godmorgon God
morgon !


Thindra
har nyss somnat om igen efter en snabb vakning, som gick ut på att bara äta :P
Och själv sitter man här och kikar runt lite..

Ska komma på vad vi ska käka idag..
Ska ju börja med att göra iordning middagarna på morgonen då man är som piggast
:P
Kanske är lite lat,men men så kan de vara ibland !

Är så grymt sugen på att åka till köpis idag så de finns inte !
Ska kolla om de finns någon som vill åka dit med mig och Thindra senare idag..
Har skickat lite sms till några och kollat läget, men inga svar än
:/

Så vi får se vad som händer idag..
Kommer en uppdatering senare under dagen !





Kommentarer
Postat av: Stephanie

Du hörde inte med mig! Hade du gjort det hade jag kunnat haka på. Eller ja jag och Alexander. Men nu vart det ju försent. Puss kram

2009-08-11 @ 11:44:33
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hehe, du skulle ha hört med mig ju, vi hade varit på =P

2009-08-11 @ 14:13:20
Postat av: Tess

tack så mkt :)

2009-08-11 @ 16:58:34
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0