090422 - O N S D A G




****************************************************************************************************************************************





Godmorgon !

Sitter här efter frukosten och tänkte uppdatera en snabbis
:)
Missa Desperate Housewives igår
:/ Somna i soffan..
Måste vart helt slut, vet inte när jag somna i soffan sist..
Förr var det en vardagssak men inte nu längre..
Men det blir att kolla på reprisen..
:)

Ska fixa till mig strax och sedan ta en snabb sväng om med dammsugan innan det är dax att vandra till praktiken min..
lunchen
idag så kommer jag få besök av mormor, mamma, Oscar, Ossian och Niclas..
Dom ska komma hit på en snabb fika och kolla in vårt nya sovrum
:)

Älsklingen ska på arbetsintervju idag, så jag hoppas det går bra
:)
Håller tummarna för dig älskling
<3

Nej, dax att sätta fart nu...

Ha en bra dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0