090418 - L Ö R D A G




****************************************************************************************************************************************






Då var helgen här... igen.. :)
Tycker veckorna går så himla fort.. Inte mig något emot, ju snabbar blir det juni och dax för bebis
;)

Nyss borstat tänderna efter frukosten och sitter nu här..
Älsklingen har nyss åkt han med.. Han ska hjälpa sin bror
att flytta idag..
Lyllo dom som får flytta till hus, VILL OCKSÅ HA !

Men min tid den kommer väl också
:)

Få se vad som händer idag då, ska väl vara med Michis antar jag om hon inte ångrat sig..
Hon ringde igår men var väl inte allt för trevlig i telefonen, men hade nyss vaknat och kände mig USCHA !
Ber om ursäkt för det..
Nä, men hon ska väl få sova till kl.10 innan jag väcker henne tänkte jag..
;P

UNDERBART väder är det ute med..
Solen skiner hoppas värmen kommer också..
Då blir det en kanon dag..
:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0