090412 - S Ö N D A G kväll




****************************************************************************************************************************************

Dax att hopps i sängen och sova lite granna då..
Kvällen har spenderas i soffan, vart skönt att bara vara och glo på tven..
Fått reda på 2 olika saker nu på kvällen med..
En sorgsen sak och en sak som också är sorgsen men endå en som framkallar ilska..
Om den sista saken, så förstår jag inte hur människor tänker och så innan dom gör visa saker..
Hoppas DU skäms ordentligt, trodde inte detta om dig..
USCHA !

Morgondagen hoppas jag på ännu en solig dag och att min lilla älskling ska känan sig lite piggare..
Ska ner på stan imorgon iallafall, b.la till apoteket till både mig och min prins..
Sen måste det inhandlas lite annat med..

Nej, sängen ropar
:P


Natti natt !







*************************************************************************************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0