090408 - O N S D A G kväll


*************************************************************************************************************************************




Kom hem för ett tag sen..
Blev en kväll på stan, fika med Johanna, Camilla, Eve och Michis..
Mycket trevligt.. Hade vart bättre om man inte vart så himla trött..
Har vart sjukt trött idag, är pga mitt järnvärde som är lågt...
Så imorgon blir det en sväng på apoteket..
Ska testa nå nya brustabletter som barnmorskan min sa..
Så vi får se om det hjälper och är bättre än tabletterna jag har nu..

Sova för hela slanten nu iallafall..
Trött som bara den
:P

Imorgon blir det att städa lite här och packa inför påskhelgen, som kommer spenderas hemma i Råhällan..
Ska även ner på stan som sakt till b.la apoteket, stadstrippen blir med min Johanna
:)

Natti natt...





*************************************************************************************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0