090408 - O N S D A G eftermiddag


*************************************************************************************************************************************

Fasiken vilken slö dag det vart..
Har vart hur seg som helst..
Blev ingen Valbo med Michis iallafall har nyss dragit mig själv upp ur soffan..
Få se om det blir imorgon istället eller nåt..

Har iallafall fixat till mig skapligt nu..
Blir att gå ut med vovvarna och förbi affären och handla lite..
Sen hem och göra dagens sysslor som SKA göras
:P
Haha !
Fasiken vad lat jag är..

Men men, det blir nog bättre efter en nypa luft, maybe ? !
Se om man orkar hänga med och fika ikväll, men det ska jag väl göra..
Efter denna latdag..

Ha de !




*************************************************************************************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0