090407 - T I S D A G






Då har veckan börjat rulla igång igen då..
Idag har vi vart till barnmorskan..
Gud va roligt det var
:)







Först lyssna vi på hjärtljudet som vi brukar göra och mäta magen..
Livmodern att vuxit 2,5 cm detta gång så nu låh jag på 30,5 cm, men det är helt PERFEKT !
:)

Efter allt detta så hämta min barnmorska in deras ultraljudsapparat så vi har sett lillen idag
:)
ÄLSKA !
Den sparka och levde rövare och vi såg allt..
Haha..
Sen på slutet så fick denne tag i tummen och lugna sig och låg bara där och sög på tummen..
Mamma vill att du kommer ut nu snart !

Vart hämtat av mamma sen, så hon har nyss åkt..
Mormor och farfar kom också hit på en fika..

Så nu tänkte jag först gå ut en sväng med hundarna, sen ta en liten stödvila
;P
Haha !

Vid 4 tiden där någongång kommer min svärfar och hämtar mig och så ska vi åka och hämta Mange på hans praktik för sen vid kl.17 så ska vi på en husvisning i Skutskär
:)

Så lär väl sätta fart nu så jag hinner vila lite, känner att jag behöver det
:P
Ha det så bra så länge !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0