090405 - S Ö N D A G




Halloj
:)

Tänkte slänga in ett litet inlägg nu mitt i min påskstädning
:P
Som sakt, påskstädning hålls på här i vårt hem just nu..
Blir att göra påsk fint, mest i köket då.. Men blir väl ett litet ris i vardagsrummet med skulle jag kunna tro
:P
Bild kommer väl upp senare på detta
:)

Mange har åkt och hjälpt Martin att kasta grejer som behövs kastas från rusten, tror ja ! ?
Aja, skulle inte ta sån lång stund så han är väl hemma om nån timme skulle jag kunna tro..
Sen blir det att fara till affären och handla lite..
Måste handla skurmedel om jag ska kunna skura golven, såg att det var slut..
Sen blir det att handla lite fika, min familj kommer väl över senare om dom inte ångrat sig
:P

Hade en jätte trevlig kväll igår..
Jag, Mange, Michis och Johan.D var och bowla..
Vann faktsikt sista omgången
:)
Sen blev det att vi gick till interpool.. Meningen att vi skulle spela biljard, men det var fullt..
Så det blev lite öl istället.. Eller öl och öl, jag och Michis drack läsk och pojkarna drack öl..
Michis körde ner på stan, tur det så fick man sällskap på läskfronten
;P
Kom hem runt kl.12, var helt slut brukar ju i vanliga fall sovit typ minst en timme då..
Haha...

Nej nu ska det sättas fart att stryka gardiner..
Så man blir klar någon gång..





Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det måste vi göra..Säg till så kan vi ta en promenad eller nåt. :) Kan när som helst typ.

2009-04-05 @ 16:50:15
URL: http://lifelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0