090402 - T O R S D A G





Denna dag har jag haft fullt upp med..
Dagen börja då Maria ringde och fråga om jag skulle med ut och kolla på deras nyköpta hus i Hille..
Ja varför inte sa jag, men det enda var ju att hon stod utanför redan med bilen och jag låg nyvaken i sängen..
Så det blev att kasta sig upp, sätta på sig kläder och ett par ögonbryn och gå ut.
Väldigt stolt över mig själv hur snabbt jag fixa till mig
:P

Huset deras var jätte fint iallafall, blir kanon bra när rusten är klar ch så..
Sen blev det att åka hem och gå ut med hundarna..
Åka ner på stan och möta "mammakompisen" Lisa för en fika..
Träffa henne för första gången för typ 2 veckor sedan tror jag det var..
Så vi har haft en mycket trevlig eftermiddag med mycket bebisprat och så..
:)

Bar av hem sen och lagat mat, diska och dammsuga..
Sen har jag bara kollat på "unga mödrar" och nu sitter jag här..
Så jag har gjort lite saker endå idag..

Imorgon är det fredag
:)
Sen är det helg och min prins kommer sova med mig på morgonen
:)
Så skönt att slippa väckarklockan
:P
Haha..

Och när det är helg så är det ju ÄLSKADE söndag och ett steg framåt i graviditeten
;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0