090401 - O N S D A G





Då var det kväller igen då..
Idag är det 80 dagar kvar till beräknad förlossning..
Längtar så himla mycket efter vår Thindra / Alfons
:)

Idag har jag vart på stan en sväng nu på eftermiddagen och träffat Stephanie..
Blev att gå runt på stan b.la. köpa solbrillor och käka glass
:)
Hon köpte även världens sötaste bodysarna och byxa + mössa till deras lille pojk som beräknas komma om 4 veckor..

När jag kom hem var det världens skönaste väder..
jag och vovvarna satt oss ute på uteplatsen våran och vänta på att husse skulle komma hem och umgås med oss..
Vi satt ute en bra stund, så himla skönt..
Mange sopa och så på plattorna så ställde vi ordning utemöblerna..

Måste ta och fixa dom någon dag här framöver, så dom är klar till grillsäsongen
;P
Skulle tydligen bli ännu varmare imorgon..
Kanske våren är påväg nu..
Man kan ju hoppas
:)




Kommentarer
Postat av: Theres

r ju redan enorm.. Jag tror Thindra/Alfons mår bra där inne iaf :)

2009-04-01 @ 20:58:51
URL: http://theresear.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Tack för en mysig och trevlans tur på stan. Var skojs att kika runt och surra lite med! :) Måste göras om...



Puss Krams <3

2009-04-02 @ 01:19:59
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0