080924 - O N S D A G



Halva
veckan har gått, fasiken vad fort den har gjort de då..
Vart hos mormor idag som jag skrev igår, gick väl inte super bra sortera i katongerna men men :P
Dom som inte vet så ska jag flytta till Brynäs, några som frågat och då tänkte jag skriva ut de här :)

Sen så har jag inte gjort så himla mycket idag..
De vanliga typ: laga mat, diskat, pluggat typ..

Ska kolla på Idol nu strax ;D
Sen så ska jag ta och plugga lite mer, uppgiften ska vara inlämnad imorgon..

Tänkte bjuda på lite kort jag tog hemma hos mormor idag, jag som barn ;P

Ha en bra kväll..

//emma




Jag vid snart 1 års ålder..
(första julkortet)
  

Jag vid 4 års ålder..
  


Jag idag hos mormor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0