080923 - T I S D A G



Veckan börja inte alls som jag skulle vilja, men allt är mycket bättre nu iaf :)
Just nu sitter jag och kollar på Idol, pause nu :P
Sen blire att plugga och kolla på Maria Werin på 4:an kl.21..

Mange kommer hem sen efter 22 någon gång, han är inne på Brynäs matchen ikväll..
Hoppas du har de bra hjärtat..

Dagen har vart lugn, har pluggat och så..
Imorgon blir det att åka till mormor och gå igenom mina kartonger som jag har i hennes garaget och sortera vad jag ska ha med mig nu när vi flyttar...
Så jag och hundarna åker dit imorgon..

Nä nu ska jag avsluta detta innan reklamen tar slut :P

//emma

   


Detta är jag idag :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Vart ska du flytta vännen? : )

Kram

2008-09-24 @ 12:40:13
URL: http://defaeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0