081121 - F R E D A G



Haft prov i sjukvård idag, gick åt skogen skulle jag nog kunna säga...
Känns som jag pluggat på helt fel än vad som var med på provet... :(

Men vi har inte ens fått någon genomgång inför provet heller..
Läraren sa att vi skulle plugga på det V I tyckte var viktigt och tydligen så har jag och läraren olika åsikter om vad vi tycker är vikitgt i dessa kapitel..
Men men, jag överlever :)

Har nyss kommit hem från affären..
Vart och shoppat lite mat o lite gosaker till ikväll :)
Blir spagetti och köttfärsås nu till middag och sedan blir det dipp med chips, ostbågar och coca cola :)
M U  M S * ;D

Ikväll blir det även såklart att kolla på idol som vanligt ;P

Michis ska ju baka pepparkakor ikväll, blev så sugen jag med..
Ska höra med Mange om vi ska baka lite imorgon vi med :)

Ha en bra kväll...

//emma





 

 
 

Mums :)

Kommentarer
Postat av: D E A F E E M

Är du med barn?!?!?! :O :O

2008-11-24 @ 20:24:52
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: D E A F E E M

Vhaaaa? När hände detta? :O

2008-11-24 @ 23:59:49
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0