081120 - T O R S D A G




Har jobbat idag i Skutskär..
Dagen börja lugn tills man va påväg till bussen och insåg att man kankse skulle missa den om jag inte börja tokspringa :P
Så man fick sig en rejäl motionsrunda imårse till bussen må jag säga..

Hann med bussen iaf och kom i tid till jobbet..
Fick jobba med favoriten min, V I C T O R ;D

Åkte hem och somna på bussen hem, tur att hjärtat ringde mig så då vakna man vid volvo och skulle av om 2 hållplatser...
Kom hem och tog en liten vila i sängen, skönt som fasiken :)

Vakna till sedan av att Mange stod och diska med världens musikvolym ;P

Ska väl försöka plugga lite nu, prov imårn :(

Hörs :)

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0