080530 - F R E D A G

Ä N T L I G E N fredag ;D Så skriver jag nog varje fredag?!? ;P haha, men de är så sköönt med helg...
Är ledig hela helgen oxå, men blir till att plugga som ett as så jag blir klar nu :)
Men imårn ska jag släppa taget om skolböckerna, vi ska ev. till Annas stuga på dan..
Blir väl att fiska,fika och sola oså :)

Nu är vi Ä N T L I G E N klar med städningen och allt i min förra lägenheten.. Blev klar igår strax efter åtta..
Gud va sköönt alltså..
Sen drog jag och hjärtat mitt och synda på Mc Donken.. Sen hem och plugga..

Idag har jag på morgonen först fått en liten sovmorgon ;D
Sen bar de iväg till skolan för att ha sista lektionen i Omvårdnad, praktiska övningar..
Ä L S K A R att ha praktiska lektioner..
Öva på att ta blodtryck, blodprov, venprov och göra omlindningar..

Sen var jag till affären och handla lite mat oså.. M I C H I S, ikväll blire baconsås och spagetti ;P haha..
Köpte även en färdig paj till efterrätt, snacka om att vara lat.. ;P
Har inte riktigt tid att ställa mig och baka idag heller.. Ska strax börja plugga igen..
Tänkte skriva lite här först :)

Kvällen blir lugn iaf.. Blir att plugga så mycket som helst så man inte behöver ha dåligt samvete imårn om vi åker iväg till stugan.. Vill ju vara ute lite nu ihelgen då de ska bli medelhavsvärme ;D

Aja, ska börja plugga nu ja..
Just ja, M I C H I S - Jag läste din blogg så tänkte svara ;P
Jag hade tänkt hört med dig om vi skulle ses på torsdag eftermiddag endå, så de passar P E R F E K T !!! :)
Men vi hörs sen...

Ha en bra dag!

//emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0