080509 - F R E D A G

Ä N T L I G E N fredag ;D
Skönt att bli ledig och få lite sovmorgon...
Har typ inte sovit något i natt, var trött men kunde inte sova endå :/
Så Emma satt upp i natt vid 3 tiden och plugga Medicinsk grundkurs :P

Så de var lite tufft att gå i skolan idag må jag säga, men de gick.. Somna iaf inte ;P

Tog mig därimot en liten stödvila nu på eftermiddagen, var ju tur att du ringde och väckte mig Michis..
Eftersom jag inte hade ställt någon klockan, vem vet jag hade kankse fortfarande sovit nu annars...

Har nyss städat i badrummet, ska ta och dammsuga och torka golven nu..
Sen blire en liten trip till Hanna och hälsa på henne och Gombaz..

Har fått hjälp och fixat min blogg oxå, blev mycket nöjd faktiskt.. :)
Tack för hjälpen emelie :)

Nä nu ska jag sätta fart här..

Ha en bra fredagskväll :)

//emma



Kommentarer
Postat av: emmet

så lite så :D

2008-05-10 @ 16:37:55
URL: http://etalvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0