080505 - M Å N D A G

Vart i skolan idag, innan jag drog dit så va ja bara hemma och plugga..
Blev klar med en uppgift iaf, så de är skönt..
Påbörjade en om cancer oxå ska forts med den strax tänkte jag när jag lagt mig i sängen..

Börjar bli hur trött som helst nu men lite plugg orkar man nog med ;P

När man kom hem från skolan så hade vi tvätttid, skönt att tvätten blir gjord..
Mange är nere och hämtar de sista nu..

Sen så har vi diskat öxå, va f*n som ett
J Ä T T E berg nu :/ Men nu är de fixat iaf :)

Så imårn ska jag bara ta golven så äre fint fint igen :)

Ska på föreläsning imårn bitti oxå, ska vara på Läkerol Arena kl. 10.15..
Den hette tydligen Skuld, skam och rakblad så vi får se hur den är.. Själv tycker jag att den låter bra..

Nej nu ska jag ta o gå och lägga mig, så jag orkar upp imårn :P

//emma




   * G R A T T I S * J O H A N N A * P Å * F Ö D E L S E D A G E N *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0