080611 - O N S D A G

Idag så har jag jobbat, börjar 6.45 - 15...
Varför äre så jobbigt att börja 6.45 för? Det känns mycket lättare att åka och jobba till 7.30, de är ju endå bara 45 min så skiljer och de är inte mycket om man tänker efter..
De är väl för att de är på morgonen kankse..

Gick mycket bra på jobbet iaf :)
Ska jobba imårn oxå, börjar dock då oxå tyvärr 6.45..
Så de är dax att krypa i säng nu så jag orkar upp..

Har nyss gjort klar matlådorna till mig och älsklingen min..
Innan de så har jag haft S T O R städning i vår lilla lägenhet ;P

F*n vad jag vill ha ett S T Ö R R E boende..
Vill verkligen köpa de friköpta radhuset som jag fastnat för som är till salu..
Måste fasiken övertala hjärtat att åka och kolla på den, visning den 16:e... Så vi får väl se ;P

Aja, nu måste jag hoppa in i duschen så jag kommer i säng och upp imårn bitti...

Natti natt...

//emma 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0