080722 - T I S D A G





Ja då var denna jobbdag över då..
Kom hem för ett tag sen, fastnade hemma hos Hanna efter jobbet..

Så just nu käkar jag en hårdmacka medans jag väntar på att maten ska bli klar, är svin hungrig ;P
Sen blir de väl ev. minigolf med Hanna, Victor och Camilla.. Hoppas på de iaf :)

Fasiken vad jag blir irriterad på en person på jobbet, hon bara vill styra och ställa.. U S C H A *
Har även byt tur med Marina idag också, så jag jobbar fredag åt henne och hon jobbar lördag åt mig :)
Så nu blir jag hel-ledig hela helgen igen :)

Så vi får se vad som hittas på då :)

Aja, nu ska jag kolla till maten..

Uppdaterar senare om de blev någon minigolf hur de gick för alla ;P

Ha de bra!

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0