080717 - T O R S D A G

Godmorgon, godmorgon...

Vakna för kl. 9 då klockan ringde.. Ställde klockan för att jag skulle upp och städa..
Så håller på för fullt nu, men tar en liten pause nu för att skriva lite på bloggen ;P

Ska börja med frukosten oxå för de är ju nån som ligger här brevid i sängen och skriker att han är hungrig :P
Fasiken vad han har de bra min karl, bortskämd är vad han är..

Aja, sen när jag jag städat klart och när vi käkat frulle klart så blire väl en tripp ut med båten med matsäck och mys :)
Så jag ska väl sätta fart nu, så jag blir klar i tid och medans solen fortfarande skiner..

Ha en trevlig dag!

//emma




Där pilen är där har vi våran båt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0